بازدید 13701

پاسخ امیدوار رضایی به ادعاهای حسینیان

پاسخ این افراد را پس از تعيين مصلحت‌هاي نظام از مسیر درست آن، خواهیم داد/ادبیات رفتار و کردار مسوولان ما در تمامی سطوح باید در جهت وحدت و آرامش سیاسی واجتماعی در جامعه باشد/دامن زدن به حاشيه ها مانع از پيشرفت كشور مي‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۳ 14 November 2009
برادر محسن رضایی، سکوت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم را به دلیل لزوم توجه به منافع کشور دانست.

امیدوار رضایی نماینده مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به سخنان روح الله حسینیان که محسن رضایی را بازیچه هاشمی‌رفسنجانی خوانده بود، گفت: من این نوع ادبیات را از سوی هر کس که باشد نمی‌پسندم.

وی با بیان اینکه پاسخ این افراد را پس از تعيين مصلحت‌هاي نظام از مسیر درست آن، خواهیم داد؛ افزود: وضعیت فعلی کشور به گونه‌ای است که باید از حقوق شخصی امان بگذریم. کما اینکه در حال حاضر نیز آقای محسن رضایی به خاطر منافع کشور نسبت به اتهاماتی که به ایشان زده می‌شود و نامهربانی‌هایی که در حقش می‌کنند، سکوت کرده است.

رضایی در پاسخ به اینکه طرح چنین اتهاماتی چه آسیب‌هایی به وحدت ملی در کشور وارد می‌کند؟، اظهار داشت: ادبیات رفتار و کردار مسوولان ما در تمامی سطوح باید در جهت وحدت و آرامش سیاسی واجتماعی در جامعه باشد تا زمینه رشد و توسعه کشور در سایر اجرای اهداف سند چشم انداز 20 ساله و سیاست‌های کلی اصل 44 را فراهم آورد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه چنین مشی‌ای در راستای تحقق منافع مردم خواهد بود، متذکر شد: دامن زدن به حاشیه‌ها و درگیری‌ها، مانع از پرداختن به متن و پیشبرد اهداف بلند مدت کشور می‌شود. این درحالی است که رفع موانع موجود اعم از آنچه که در عرصه سیاسی شاهد آن هستیم و آنچه که در زمینه اقتصادی وجود دارد، تنها در سایه همدلی و رفع تنش‌هاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
حسینیان از حلت تعادل خارج شده است و با اخلاص حرف نمی زند
اقای رضایی تا حالا به خاطر مصلحت سکوت کردید، ایا اوضاع بهتر شد؟!
شابد اگر این کار را نمی کردی بقیه بیشتر حساب کار خودشان را می کردند و کار به اینجاها نمی کشید
واقعا احساس خطر نمی کنید؟! ایا این بی اعتمادیی که بین مردم ایجاد شده با رفتار این تندروها بهتر می شود؟!
برادر رضائی دلت خوشه ، هیچکدام از دوستان رئیس جمهور عزیز دنبال واحدت و کار نیستند ، متاسفانه فقط دنبال حاشیه سازی و اهانت به بزرگان نظامند و این را هم مردم میدانند...
مصلحت اندیشی !!! هر چه بلا بر سر ما امده این سکوت نابجا تحت لوای مصلحت است که به اینجا رسیده ایم
همینـــــه کــه میگـــن : ادب مـــرد بـــه از دولـــــت اوســــت !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی